نحوه مدیریت نظرات هتل

در حالی که مدیریت بازدهی، بیشتر به فروش محصول شما به فرد مناسب در زمان مناسب از طریق بهترین کانال های توزیع مربوط می شود، بررسی های آنلاین یک پیوند ابتدایی اما به همان اندازه مهم است که نمی توان آن را نادیده گرفت. تعداد انگشت شماری از بررسی‌های ضعیف می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای بر کسب‌وکار شما داشته باشد و مهمان‌های بالقوه را به جستجوی مکان‌های دیگر برای اقامت سوق دهد. از سوی دیگر، مجموعه ای قابل مشاهده از نظرات مثبت، به کسب و کار شما یک ویژگی بارز کیفیت می دهد. هنگام مدیریت بررسی های آنلاین، تنها چند تاکتیک قوی می تواند استراتژی شما را به طرز چشمگیری تقویت کند.

نظرات هتل چیست؟

بررسی هتل، ارزیابی یا ارزیابی انتقادی از مهمانان هتل است که پس از اقامت ارائه می شود. آنها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند نقدهای نوشتاری یا ویدیویی، و در کانال های مختلف، از جمله رسانه های اجتماعی، آژانس های مسافرتی آنلاین، سایر وب سایت های رزرو، و پلت فرم های بررسی اختصاصی منتشر می شوند. در بررسی هتل، یک مهمان ممکن است کیفیت اتاق‌ها، امکانات، موقعیت و کارکنان هتل را ارزیابی کند. نظرات در درجه اول به عنوان ابزاری برای ارائه بازخورد به هتل، چه مثبت و چه منفی عمل می کنند. آنها همچنین ممکن است به عنوان نوعی توصیه برای سایر مهمانان یا به عنوان وسیله ای برای ایجاد تغییر در صورت عدم موفقیت هتل در مناطق خاص عمل کنند. بر اساس گزارش آمار بررسی آنلاین توسط Review Trackers، 94٪ از مصرف کنندگان نظر خود را در مورد کسب و کار از یک بررسی منفی تغییر می دهند.

چرا بررسی هتل ها مهم است؟

اغراق بر اهمیت بررسی هتل ها در صنعت هتلداری مدرن دشوار است. آنها بازخورد ارزشمندی در مورد اینکه هتل ها چه کاری را درست و غلط انجام می دهند ارائه می دهند و می توانند به جلب توجه به مناطقی که نیاز به بهبود دارند کمک کنند. با این حال، علاوه بر این، آنها برای موفقیت تجاری نیز بسیار مهم هستند. اکنون تعداد زیادی از مهمانان قبل از رزرو اتاق هتل به طور فعال به دنبال نظرات خود هستند. اگر هتل‌ها اتاق‌های تمیز، خدمات عالی، غذای خوب و امکانات عالی ارائه دهند، نظرات مثبتی را به خود جلب می‌کنند و سایر مشتریان را به رزرو تشویق می‌کنند. کیفیت نظرات اغلب با شهرت بیشتر یک هتل همراه است. جذب بسیاری از نظرات مثبت می تواند دید و اعتبار را افزایش دهد، در حالی که نظرات منفی می تواند به راحتی مشتریان را از رزرو منصرف کند.

9 نکته برای مدیریت نظرات و بررسی آنلاین هتل ها

 در زیر 9 نکته برای مدیریت بررسی آنلاین هتل خود برای نتایج بهینه آورده شده است.
1. اطمینان حاصل کنید که مهمانان شما از بهترین اقامت ممکن لذت می برند
حصول اطمینان از گذراندن بهترین زمان ممکن برای مهمانان شما هنگام ایجاد و حفظ شهرت قوی در صنعت هتلداری و مهمان نوازی بسیار مهم است. اگر مهمانان شما با روحیه خوب هتل شما را ترک کنند، به احتمال زیاد نظر درخشانی را برای شما به جای خواهند گذاشت. اطمینان حاصل کنید که فلسفه تلاش برای عبور از این مانع اضافی را القا کرده اید، به خصوص وقتی صحبت از اعضای کارکنانی باشد که در طول اقامت خود مستقیماً با مهمانان ارتباط برقرار می کنند. تیم شما باید قابل دسترسی و ارتباط باشد. اگر مهمان ناراضی یا مأیوس به نظر می رسد، یک عضو خوب تیم ابتکار عمل نشان می دهد و مشکلی را قبل از تبدیل شدن به یک حکایت مخرب حل می کند. به همین ترتیب، هنگامی که یک مهمان درخواست پشتیبانی می کند، کارکنان شما باید سریعاً یک تعمیر را ارائه دهند و سطح رضایت مشتری را بالا ببرد.
2. مشکلات و شکایات رایج را شناسایی کنید
نظارت بر بررسی‌های آنلاین شما می‌تواند زمان‌بر باشد، اما بسیار مهم است که این زمان را اختصاص دهید تا زمانی که مشکلات را برطرف کنید و مطمئن باشید که به هر چیزی که نیاز دارید عمل می‌کنید. بررسی های آنلاین فقط به تقویت اعتبار شما برای مهمانان احتمالی کمک نمی کند. آنها همچنین می توانند برای شناسایی مسائل تکرار شونده ای که مهمانان از آن راضی نیستند استفاده شوند. به دنبال الگوهایی در بازخورد باشید و بیشترین شکایت را در مورد مسائل جدا کنید. این به شما کمک می کند تا پیوندهای ضعیف در خدمات را شناسایی کنید، خواه این کمبود امکانات شما باشد یا عدم عملکرد تیم شما. اگر شکایات نشان می‌دهد که تیم شما به کار نیاز دارد، از ارائه مستقیم این سؤالات به نیروی کار خود نترسید.
3. مطمئن شوید که به نظرات هتل به صورت آنلاین پاسخ می دهید
یکی از بزرگترین کارهایی که می توانید برای مدیریت شهرت آنلاین خود انجام دهید این است که به آنچه در اینترنت درباره شما گفته می شود پاسخ دهید. اگر میهمان قبلی نظر بدی از خود به جای گذاشت، آن را بدون پاسخ محترمانه رها نکنید. همه چیز در مورد محدود کردن خسارت است، بنابراین نشان دهید که شما هتلی هستید که به صحبت های مهمانان خود گوش می دهد و به آنها پاسخ می دهد تا به آنها اطلاع دهید که بازخورد آنها را در نظر گرفته اید و ثانیاً برای اصلاح هر یک از آنها فراتر از آن عمل خواهید کرد. اگر فکر می‌کنید مسئله ای طی بررسی ناعادلانه رها شده است، از به چالش کشیدن آن نترسید، اگرچه تا حد امکان خنثی و حرفه‌ای باشید. به همین ترتیب، اگر احساس می‌کنید که نظری توسط شخصی که در هتل شما اقامت نکرده است، ارسال شده است، یا مشکوک به جاسوسی از سوی یک رقیب هستید، با مدیر وب سایت بررسی تماس بگیرید تا بازخورد حذف شود. . اگر نظر مثبت خاصی برای شما گذاشته شده است، از پاسخ در اینجا نیز غافل نشوید. حتی اگر میهمانان از خدماتی که از آنها پذیرفته شده بسیار خوشحال باشند، باز هم تلاش خود را کرده اند تا نظر خوبی برای شما بگذارند. همین ادب را به آنها نشان دهید و یکی دو لحظه از آنها تشکر کنید. با توجه به گزارش آمار آنلاین اعتبار توسط آزمایشگاه های وضعیت، 90٪ از مصرف کنندگان احتمالاً اگر به همه نظرات آنها پاسخ داده شود، به یک تجارت مراجعه می کنند.
4. مهمانان را تشویق کنید تا نظرات خود را به صورت آنلاین برای شما ارسال کنند
هر مهمانی قبل از تصمیم گیری در مورد ماندن با شما، نظرات بی پایان را بررسی نمی کند، اما حفظ تعداد بالای نظرات مهم است. این نه تنها حجم بالایی از مهمانان قبلی را نشان می دهد، بلکه تأثیر نظر های منفی گاه به گاه را نیز خنثی می کند. یک استراتژی مهم در مدیریت بازبینی، تشویق مهمانان به گذاشتن نظرات به صورت آنلاین است، چه با ذکر دوستانه در حین بررسی و چه با ایمیل بعدی پس از بازگشت به خانه یا ورود به مقصد بعدی خود. در ارائه انگیزه به مهمانان برای نوشتن نظر دقت کنید. این می تواند به منزله خرید بازخورد خوب باشد و می تواند به شهرت شما بیشتر آسیب برساند تا سود.
5. مراقب صفحات لیست خود باشید
بسیاری از وب‌سایت‌های بررسی به هتل‌ها اجازه می‌دهند تا صفحات فهرست خود را مدیریت کنند، و در مواردی که چنین است، مهم است که به طور مداوم آنها را مدیریت کنید. همیشه اطلاعات تماس را به‌روز نگه دارید، عکس‌ها را آپلود کنید و سعی کنید در طول زمان تصاویر بیشتری اضافه کنید تا مردم اتاق‌های سال‌های گذشته را نبینند. صرف زمان برای مدیریت صفحات فهرست می تواند هتل شما را حرفه ای تر و جذاب تر جلوه دهد.
6. تشریفات را کنار بگذارید و با مهمانان خود مانند افراد واقعی صحبت کنید
اگر از رسانه های اجتماعی و کانال های مشابه برای برقراری ارتباط با مهمانان استفاده می کنید، مراقب باشید که بیش از حد شرکتی و مکانیکی به نظر نرسید. اطمینان حاصل کنید که با مشتریان دوستانه تر صحبت می کنید. اینگونه پاسخ بهتری از آن دریافت خواهید کرد و مهمانان احساس خواهند کرد که با آنها برخورد شخصی شده است. یک مشتری بالقوه ترجیح می دهد احساس کند در جایی اقامت می کند که با مهمان به عنوان یک فرد رفتار می کند. اگر ارتباطات خود را به طور دقیق بیان کنید، بیش از حد شرکتی و یکسان به نظر خواهید رسید.
7. از اعتراف به اشتباهات خود نترسید
اگر یک مهمان نظر بدی برای شما بگذارد پایان دنیا نیست. به جای اینکه با دیدن یک بررسی یک یا دو ستاره وحشت کنید، به این فکر کنید که چگونه می توانید اشتباهات خود را تقویت کنید و از اینکه دوباره با یک بررسی ضعیف مواجه نشوید، جلوگیری کنید. به مرورهای بد در صورت بروز پاسخ دهید و مطمئن شوید که تأیید می‌کنید که تمام تلاش خود را انجام می‌دهید تا اطمینان حاصل کنید که مشکلات مشابه دوباره پیش نمی‌آیند. در عین حال، مطمئن شوید که برای رفع این مشکلات تلاش می کنید. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اظهار کنید که راه خود را تغییر دهید، فقط برای اینکه یک مهمان ناامید برگردد و برای بار دوم مشکلات مشابه را تجربه کند. بررسی بعدی آنها صرفاً بازخورد منفی در مورد خدماتشان نیست، بلکه پاسخی عصبانی به احساس دروغگویی و فریب خوردن است.
8. نظرات را قابل مشاهده و در خط مقدم وب سایت خود نگه دارید
مهمانان بالقوه به نظرات همسفران اعتماد دارند، بنابراین مطمئن شوید که یافتن نظرات شما سخت نیست. یک مشتری همیشه می تواند برای بررسی نظرات شما با یک آژانس شخص ثالث مشورت کند، اما هیچ نمایشی بهتر از وب سایت شما از بهترین بازخوردها وجود ندارد. نظرات خود را با نمایشگرهای اجتناب ناپذیر در خط مقدم وب سایت خود نگه دارید تا دائماً اقامت مثبت مهمانان قبلی را به مهمانان یادآوری کنید.
9. یک بررسی و استراتژی مدیریت شهرت را ساده کنید
هنگامی که با حجم بالایی از مهمانان سروکار دارید، باید روشی قابل اعتماد برای مدیریت نقدهای آنلاین معرفی کنید. اختصاص دادن یک کارمند به این امر می تواند یکی از راه های رسیدگی به کار باشد، اما این می تواند پرهزینه و ناکارآمد باشد. در عوض، ابزارهای نظارتی را در نظر بگیرید تا به مدیریت مرورها کمک کند و هشدارهایی را برای نوشته‌های جدید اضافه شده ایجاد کند تا بتوانید فوراً به نظرات پاسخ دهید و واکنش نشان دهید.

چگونه هتل ها باید نظرات آنلاین را مدیریت کنند؟

بهترین راه برای هتل ها برای مدیریت نظرات آنلاین این است که مهمانان را به طور فعال تشویق کنند تا نظرات خود را بنویسند، بازخوردها را نظارت کنند و به نظرات پاسخ دهند، صرف نظر از مثبت یا منفی بودن آنها. بهترین کار این است که با بازخورد منفی رودررو مقابله کنید، هرگونه کاستی را تأیید کنید و اقداماتی را که برای رفع نگرانی‌ها و بهبود خدمات انجام می‌شود توضیح دهید.

چگونه هتل ها می توانند شهرت خود را به طور موثر مدیریت کنند؟

هتل ها باید بر ارائه یک تجربه عالی برای مشتری تمرکز کنند تا شهرت مثبت خود را حفظ کنند، زیرا این پایه و اساس مدیریت شهرت است. از آنجا، درخواست و حتی تشویق به بررسی، پاسخ به بازخورد و استفاده از آن برای شناسایی روندها یا یافتن مناطق معقول است. برای بهبود.

نظرات آنلاین چگونه بر هتل ها تأثیر می گذارد؟

بررسی های آنلاین در درجه اول بر هتل ها از طریق تأثیر آنها بر شهرت هتل تأثیر می گذارد. بررسی های مثبت باعث بهبود شهرت می شود، در حالی که نظرات منفی منجر به آسیب به شهرت می شود. بسیاری از مشتریان قبل از رزرو به دنبال بررسی هستند، به این معنی که نظرات می‌توانند بر رزرو یا عدم رزرو تأثیر بگذارند.

چرا نظرات هتل ها اینقدر متفاوت است؟

نظرات هتل ها به دلایل مختلفی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. مشتریان مختلف انتظارات متفاوتی خواهند داشت و ممکن است انواع مختلفی از خدمات را ترجیح دهند. برخی از تجربیات منفی ناشی از حوادث فردی است، مانند اشتباه کارکنان یا حادثه ای خارج از کنترل هتل. آنچه برخی از مشتریان را راضی می کند ممکن است دیگران را ناامید کند. به همین دلیل است که به جای در نظر گرفتن یک بررسی واحد به عنوان نشانه ای از عملکرد، جستجوی روندها در بررسی ها مهم است.

چرا هتل ها باید به نظرات پاسخ دهند؟

هتل ها باید در درجه اول به نظرات پاسخ دهند زیرا نشان می دهد که هتل به بازخورد اهمیت می دهد و می خواهد مشکلاتی را که مشتریان با آن مواجه می شوند حل کند. همچنین به ایجاد این تصور کمک می کند که یک هتل علاقه مند به بهبود مستمر است و مایل به گوش دادن به نظرات مشتریان و تعامل با آنها است. هنگامی که نظرات واقعاً ناعادلانه هستند، یک رد مودبانه نیز می تواند به حداقل رساندن آسیب به شهرت و انتقال دیدگاه هتل کمک کند.

FaLang translation system by Faboba