بهینه سازی موتور های جست و جو

وقتی می خواهید هتلی برای استراحت در شهر خود پیدا کنید، چه می کنید؟

احتمالاً مانند بسیاری از افراد، جستجوی خود را با استفاده از موتور جستجویی مانند گوگل یا بینگ آغاز می کنید. به گفته گوگل، روزانه میلیون ها جستجوی هتل انجام می شود. مردم می‌خواهند اطلاعاتی درباره امکانات، نرخ‌ها، بررسی‌ها، در دسترس بودن و کارهایی که باید در آن منطقه انجام دهند، بیابند. موتورهای جستجو صفحات نتایج را ارائه می دهند، اما تعداد زیادی از افراد روی صفحه اول کلیک نمی کنند. بنابراین، چگونه شانس خود را برای ورود به آن صفحه اول افزایش می دهید؟

توسط بهینه سازی موتورهای جستجو بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شانس وب سایت را برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجو افزایش می دهد و در نتیجه ترافیک و مشتریان بالقوه را افزایش می دهد. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از «خزنده‌ها» یا «عنکبوت‌ها» برای فهرست‌بندی صفحات اطلاعات در اینترنت استفاده می‌کنند و با استفاده از مجموعه قوانین یا «الگوریتم» خود، نتایج را از نظر ارتباط و محبوبیت مرتب می‌کنند.

چرا این مسئله مهم است؟

هر چه رتبه شما در نتایج بالاتر باشد، شانس شما برای جذب ترافیک بیشتر است. در حالی که سئو ممکن است پیچیده یا وقت گیر به نظر برسد، بازاریابی موتورهای جستجو رایگان است و در هر ثانیه به میلیون ها مشتری بالقوه در سراسر جهان دسترسی پیدا می کند. بر اساس گزارش وضعیت روندهای بازاریابی ورودی توسط HubSpot، حدود 27 درصد از ترافیک وب سایت از طریق جستجوی ارگانیک است که دومین کانال موثر برای جذب مشتریان جدید است. آیا می توانید همین را در مورد آگهی های گران قیمت و لیست دفترچه تلفن بگویید؟ گوگل به طور مداوم در حال توسعه و بهبود خدمات و نتایج خود است و شما نیز باید همینطور. در اینجا پنج راه برای شروع بهبود سئوی شما وجود دارد.

5 راه برای شروع بهبود سئوی شما

نکته 1 SEO - وب سایت خود را مرور کنید

نگاهی دقیق به وب سایت خود بیندازید. به این فکر کنید که چقدر به مشتریان شما خدمات می دهد و چقدر کاربر پسند است. موتورهای جستجو سایت های با طراحی خوب را دوست دارند. مطمئن شوید که همه پیوندها کار می کنند و مرتبط هستند. صفحات باید با هم پیوند داشته باشند. موتورهای جستجو نقشه‌های سایت را دوست دارند و از صفحاتی با عناوین واضح و مناسب که هتل و موقعیت مکانی شما را مشخص می‌کنند، قدردانی می‌کنند. سایت شما باید سریع بارگذاری شود. مردم صبورانه منتظر نخواهند بود. موتورهای جستجو متوجه می شوند که کاربران به سرعت کلیک می کنند و به نتیجه بعدی می روند. مشتریان و موتورهای جستجو از PDF، فلش و جاوا اسکریپت استقبال نمی کنند. بررسی کنید که هر فایل غنی از رسانه به سرعت بارگیری شود و توسط موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد. شاید مهمتر از همه، بیشتر جستجوها در دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. بر اساس گزارش آمار موتورهای جستجو توسط SerpWatch، 87 درصد از دارندگان دستگاه های تلفن همراه حداقل یک بار در روز از موتورهای جستجو استفاده می کنند. بنابراین مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل مناسب است. گوگل به تنظیم موتورهای جستجوی خود بر این اساس ادامه خواهد داد.

نکته 2 SEO - محتوای کلیدی ایجاد کنید

داشتن یک وب سایت با عملکرد خوب کافی نیست. هم مشتریان و هم موتورهای جستجو محتوای منحصر به فرد و مرتبط را دوست دارند. بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده اید، یک وبلاگ یا یک بخش خبری را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که آن را به طور منظم به روز می کنید - یک برنامه زمانی یادداشت کنید. در نظر بگیرید که مشتریان بالقوه شما ممکن است به چه چیزهایی علاقه مند باشند، و احتمالاً کلمات کلیدی مرتبطی را پیدا خواهید کرد که به بهبود شانس خود برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو کمک می کند. این همچنین یک فرصت طلایی برای تأکید بر نقطه فروش منحصر به فرد خود است، بنابراین اگر یک هتل بوتیک با یک سرآشپز جدید هستید، در مورد آن بنویسید. اگر باغ های شما در حال تغییر هستند و فضای افسانه ای برای یک عروسی صمیمی خواهند بود، در مورد آن بنویسید. مطبوعات محلی را نیز در مورد آن بنویسید. فقط یک نکته در مورد کلمات کلیدی: روزهای "پر کردن کلمات کلیدی" به پایان رسیده است. مشتریان و موتورهای جستجو می توانند جملات ناخوشایند مملو از کلمات تکراری را تشخیص دهند.

نکته 3 SEO - از محل خود استفاده کنید

موتورهای جستجو نتایج مرتبط تر و محلی تر ارائه می دهند. بنابراین بررسی کنید که سایت شما بر مزایا و ویژگی های موقعیت مکانی شما تاکید داشته باشد. باید متوجه شوید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند، و چه کاری می خواهند انجام دهند، نمونه برداری کنند یا از محل شما بازدید کنند؟ این ایده ها را در وبلاگ، اخبار، عنوان صفحات یا توضیحات خود بگنجانید.مطمئن شوید که یک نقشه در سایت خود دارید. ممکن است صدها هتل در منطقه شما وجود داشته باشد، اما آیا آنها در مقابل بهترین بناهای شهر هستند؟

نکته 4 سئو - لینک های با کیفیت

مانند فلش‌هایی که به مهمانان راه شما را نشان می‌دهند، لینک‌های باکیفیت از سایر سایت‌های قابل اعتماد می‌توانند به افزایش ترافیک کمک کنند و موتورهای جستجو را در مورد اعتبار و ارتباط سایت شما آگاه کنند. بنابراین، مقالات و پیوندهایی با مطبوعات محلی، دایرکتوری های آنلاین، سایت های مسافرتی و جاذبه ها کمک خواهد کرد. اگر با مشاغل محلی شراکت دارید، پیوندها را متقابل کنید. یک کلمه احتیاط در اینجا: هرگز برای پیوندها هزینه نکنید، و به یاد داشته باشید که کیفیت مهم است، نه کمیت. این موتورهای جستجوی هوشمند می توانند لینک های جعلی را شناسایی کنند.

نکته 5 SEO - خود را محبوب کنید

سایت های محبوب رتبه خوبی دارند، بنابراین یک سایت با بارگذاری سریع و آموزنده با محتوای منظم و تازه شروعی است، اما هنوز باید از رسانه های اجتماعی استقبال کنید. اطمینان حاصل کنید که در سایت هایی که مشتریان احتمالی شما از آنها استفاده می کنند استفاده می کنید. چه توییتر یا فیس بوک، اینها را به برنامه به روز رسانی خود اضافه کنید.

نکاتی برای بدست آوردن رزرو بیشتر با وب سایت هتل

در مورد بازاریابی هتل، وب سایت شما مهمترین کانال توزیعی است که تا به حال داشته اید. وب سایت هتل شما فقط جایی نیست که مهمانان بالقوه بتوانند اطلاعات کسب و کار شما را مرور کنند. همچنین جایی است که مشتریان می‌توانند مستقیماً رزرو کنند و اطمینان حاصل کنند که مجبور نیستید کمیسیون‌هایی را که معمولاً با آژانس‌های شخص ثالث مرتبط است، دریافت کنید. ممکن است در نگاه اول سخت به نظر برسد، اما تنها چند تغییر می تواند نتایج عظیمی به همراه داشته باشد.

10 نکته برای به دست آوردن رزرو بیشتر با وب سایت هتل خود

گرفتن رزرو مستقیم بیشتر، با وب سایت هتل باید برای هر هتلداری در اولویت باشد. در زیر ده نکته و استراتژی برای کمک به دستیابی به این هدف آورده شده است.

1. اصول سئو را نادیده نگیرید

وقتی وب سایت هتل شما در صفحه دوم یا بدتر از موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ مدفون است، نمی توانید انتظار داشته باشید که بسیاری از مشتریان بالقوه از آن بازدید کنند. بنابراین وقتی مشتریان به دنبال هتلی در منطقه شما هستند، وب سایت هتل شما باید ظاهر شود. بسته به ماهیت دقیق هتل، راه‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید دنبال کنید، اما چند استراتژی قوی SEO (بهینه‌سازی موتور جستجو) باید در نظر گرفته شود. بر اساس گزارش نرخ کلیک گوگل توسط First Page Sage، اولین نتیجه جستجوی ارگانیک برتر 19 برابر بیشتر از اولین نتیجه جستجوی پولی کلیک دریافت می کند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت هتل شما مملو از محتوای غنی است و عبارات جستجوی مرتبط به طور طبیعی در آن گنجانده شده است تا هنگام جستجوی مشتریان بالقوه از طریق Google، حداکثر کلیک را به همراه داشته باشد. فقط سایت خود را با شرایط خاص هتل پر نکنید. مطمئن شوید که شرایط منطقه ای را نیز در نظر می گیرید.

2. با طراحی وب سایت و تجربه کاربری، High Notes را بزنید

یک وب سایت با طراحی ضعیف می تواند مشتریان بالقوه را در نگاه اول دور کند و تلاش های بازاریابی هتل شما را بی فایده کند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با در نظر گرفتن کاربر پسند بودن طراحی شده است. ناوبری سریع، منوهای ساده و تم های جذاب می توانند در جلب توجه کاربران تفاوت ایجاد کنند. شما همچنین باید مطمئن شوید که وب سایت هتل شما با بازار هدف شما ایجاد شده است.

3. مطمئن شوید که وب سایت شما واکنش گرا است

امروزه بسیاری از کاربران برای گشت و گذار به تلفن همراه یا تبلت خود وابسته هستند. به خاطر داشته باشید که هنگام جستجوی هتل‌های بالقوه، مهمان‌های بالقوه احتمالاً از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود مرور می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که یک وب‌سایت پاسخگو در قلب تلاش‌های بازاریابی هتل شما قرار دارد. اگر ایجاد وب‌سایت خود را به شخص ثالثی واگذار می‌کنید، مطمئن شوید که برای اطمینان از کاربرپسند بودن و مطابقت با آنچه که نسخه اصلی دسکتاپ ارائه می‌دهد، ماکت‌آپ نسخه موبایلی سایت خود را درخواست کنید. همچنین باید مطمئن شوید که موتور رزرو شما پاسخگو است. در غیر این صورت، شما این خطر را دارید که مشتریان قبل از تأیید رزرو، رویگردان شوند.

4. با امتیازهای فروش منحصر به فرد خود به سراغ فروش سخت بروید

اگر رقابت محلی زیادی دارید، این یک مورد فوق العاده مهم است. مهم نیست که محل اقامت شما در هتل چقدر ساده است، همیشه سعی کنید وب سایت خود را با تبلیغ USP های خود بارگذاری کنید. اگر امکانات شما ساده است، در مورد خدمات برتر خود یا نزدیکی به نقاط توریستی و مقاصد گردشگری مطلوب صحبت کنید. آیا ترانسفر فرودگاهی یا ایستگاه قطار را ارائه می دهید؟ توجه داشته باشید که این خدمات فوق‌العاده را برای جذب مسافران تجاری یا گردشگران با بودجه مشخص کنید.

5. یک موتور رزرو کاربر پسند را انتخاب کنید

زمانی که یک وب‌سایت هتل دارای موتور رزرو پایین‌تر باشد، بسیار خسته‌کننده است. کاربران ممکن است ظاهر محل شما و امکاناتی را که ارائه می‌دهید دوست داشته باشند، اما اگر زمان زیادی طول بکشد تا در یک رزرو ساده پیمایش کنند، سریعاً دور می‌شوند. بهتر است رزرو اتاق‌ها را در زمان کوتاه و آسان تضمین کنید، با همه اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود و نرخ‌های مشخص شده . سعی کنید و به دنبال موتور رزروی بروید که برای تأیید به حداقل کلیک ممکن نیاز دارد، تجربه کاربری بهتری را تضمین می کند و زمان کمتری را صرف پرپیچ و خم شدن در اطلاعات بی فایده می کند. اهمیت موتورهای رزرو آنلاین با کیفیت در حال افزایش است - طبق گزارش بازار نرم افزار رزرو آنلاین هتل توسط Straits Research، پیش بینی می شود که اندازه بازار نرم افزار رزرو آنلاین هتل آنلاین تا سال 2029 به 25.3 میلیارد دلار برسد.
6. هتل شما با محتوای با کیفیت خاموش است
اگر سایت شما مملو از محتوای غنی و مرتبط نباشد، استفاده از استراتژی بازاریابی هتل شما هیچ فایده ای ندارد. مهم نیست که محل شما چقدر بزرگ یا کوچک است، مطمئن شوید که با تمام شکوه خود با عکس‌های باکیفیت، ویدیو (یا حتی بهتر از آن، ویدیوی 360) و محتوای بسیار توصیفی ارائه می‌شود. این فقط اتاق‌ها نیستند که نیاز به نمایش درجه یک دارند. امکاناتی را که در کنار اقامت اولیه خود ارائه می دهید فراموش نکنید. پذیرایی از نهادهای شرکتی؟ به مرکز ارتباط و کسب و کار خود اشاره کنید. آیا می خواهید هتل خود را به عنوان یک مقصد ایده آل برای گردشگران به نمایش بگذارید؟ بخش کارهایی که باید انجام دهید و آنچه در منطقه وجود دارد را در وب سایت خود بگنجانید تا الهام بخش مسافران تفریحی باشد.
7. ایجاد اعتماد و شهرت با نمایش نظرات
مهم نیست که تاکتیک های بازاریابی هتل شما چقدر درجه یک هستند. هیچ کس نمی خواهد با هتلی با شهرت بد رزرو کند. مدیریت شهرت شما برای اطمینان از تکرار سفارشی و به دست آوردن مشتریان جدید بسیار مهم است، و هیچ راه ساده‌تری جز بررسی آنلاین برای انجام این کار وجود ندارد. بسیاری از هتل‌ها برای ثبت نظرات صرفاً به آژانس‌های شخص ثالث وابسته هستند، اما پاسخگویی و نظارت بر این موارد می‌تواند دشوار باشد. گنجاندن یک بخش بررسی در سایت اصلی شما به مهمانان بالقوه بینش فوری در مورد آنچه مشتریان قبلی در مورد کسب و کار شما می گویند می دهد. مطالعه بازخورد و پاسخ دادن به نظرات خنثی یا منفی نیز آسان تر است.
8. اهمیت تجزیه و تحلیل را نادیده نگیرید
حتی اگر وب سایت شما یکسان به نظر برسد، باید مراقب نحوه استفاده مشتریان از آن باشید. اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم بر نحوه حرکت افراد در وب سایت خود نظارت می کنید و از رفتار آنها نتیجه گیری درست می کنید. فرض کنید تعداد رزروهایی که می خواهید دریافت نمی کنید. در این صورت، وب سایت هتل شما ممکن است برای کلیک کردن بیش از حد مالیات باشد، یا اشتباهات ساده سایت ممکن است مانع از رسیدن مشتریان بالقوه شما به مرحله نهایی در فرآیند رزرو شود. هنگامی که پیوندهای ضعیف را در نقشه کلی سایت خود شناسایی کردید، می توانید این راه حل های اساسی را انجام دهید، خواه محتوای خود را غنی کنید تا وب سایت هتل خود را جذاب تر کند و یا خطاها را برطرف کنید تا اطمینان حاصل شود که از صفحه اصلی تا تأیید رزرو اتاق هتل راحت تر می شوید.
9. یک قدم جلوتر بروید و زمان خود را در وبلاگ وب سایت هتل سرمایه گذاری کنید
ایجاد و نگهداری وبلاگ یکی از بهترین نکات وب سایت هتل برای به دست آوردن رزرو بیشتر است. مهمتر از همه، وبلاگ می تواند به طور مداوم محتوای تازه ای را به وب سایت شما اضافه کند، که می تواند برای تشویق بازدیدکنندگان وب سایت برای بازگشت دوباره مهم باشد. با این حال، این وبلاگ همچنین می تواند به بازاریابان هتل فرصت ایده آلی برای بهینه سازی استراتژی بهینه سازی موتور جستجو و افزایش رتبه در سایت هایی مانند گوگل و بینگ بدهد. علاوه بر این، برخی از محتوای وبلاگ را می توان برای تبلیغ هتل و خدمات آن و تشویق خوانندگان به رزرو اتاق هتل طراحی کرد.
10. داشتن یک وب سایت چند زبانه را در نظر بگیرید
وب سایت هتل شما نقش کلیدی در هر تلاشی برای جذب مهمانان بیشتر ایفا می کند، اما یکی از نکات نادیده گرفته شده وب سایت هتل برای به دست آوردن رزرو بیشتر شامل چند زبانه کردن وب سایت شما است. در حالت ایده‌آل، باید حوزه‌های اصلی را که می‌خواهید تلاش‌های بازاریابی خود را در آنجا متمرکز کنید، شناسایی کنید و سپس به زبان یا زبان‌هایی که در آنجا صحبت می‌کنید، یادداشت کنید.
 

هنگامی که فهرستی از زبان‌های اصلی برای تمرکز روی آن‌ها تهیه کردید، باید زمانی را برای ترجمه صحیح وب سایت خود با استفاده از یک سرویس ترجمه حرفه‌ای اختصاص دهید. این به مشتریان در نقاط مختلف جهان امکان می دهد تا به طور کامل با وب سایت شما درگیر شوند و همچنین به شما امکان می دهد در صفحات نتایج موتورهای جستجو در سطح جهانی قرار بگیرید.

وب سایت هتل یک وب سایت اختصاصی برای کسب و کار هتل شما است که در آن می توانید ویژگی های کلیدی هتل خود را به نمایش بگذارید، خدمات و امکانات خود را تبلیغ کنید، عکس ها و محتوای ویدیویی را نمایش دهید و مسافران را قادر به رزرو اتاق کنید. وب سایت شما به شما امکان می دهد با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید، اخبار را به اشتراک بگذارید، ویژگی های کلیدی را برجسته کنید و توضیح دهید که چرا مسافران باید با شما بمانند. همچنین به شما در ایجاد فروش مستقیم کمک می کند. در واقع، یکی از مهم‌ترین نکات وب‌سایت هتل، استفاده از سایت خود برای به حداکثر رساندن رزرو مستقیم است، زیرا این موارد مشمول هزینه‌های کمیسیون نمی‌شود.

FaLang translation system by Faboba