نرم افزار های هتلداری

سیستمهای کامپیوتری در مدت زمانی که وارد جامعه ما شده اند جای خود را در میان افراد جامعه باز کرده اند.همچنین جامعه نیز نیاز به این سیستمها را احساس کرده است تا بتواند با این سیستمها کارها را روند سریع تر انجام دهد.سیستمهای کامپیوتری نیز نرم افزارهای پیشرفته تری را طلب می کنند،از این رو بر ماست که با ساخت نرم افزارهای لازم این نیازها را برطرف کنیم.

مدیریت هتل ها بدون استفاده از نرم افزارهای مناسب و کاربردی تقریبا امکان پذیر نیست همچنین استفاده مناسب از اینگونه نرم افزار ها می تواند بیشترین بهره برداری را در کوتاه ترین زمان داشته باشد.

هتلداری فرایند های مختلفی دارد که شامل حسابداری، پذیرش، اقامت، کنترل وضعیت اتاق ها، رستوران، انبار داری و غیره می شود. تمامی این امور و فعالیت ها را می توان با استفاده از برخی نرم افزار ها به راحتی و به صورت کاملا تخصصی انجام داد. با استفاده از این نرم افزار ها می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن فرایند های هتلداری را انجام دهید.

نرم افزار هتلداری آسا
با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و به بهترین شکل ممکن، هتل یا محل اقامتی خود را کنترل و مدیریت کنید. این نرم افزار مبتنی بر وب است؛ یعنی شما می توانید بدون استفاده از هر سیستم عامل یا مرورگر به راحتی از آن استفاده کنید.

نرم افزار هتلداری آی سفر

یکی دیگر از بهترین نرم افزار های کاربردی صنعت هتلداری، نرم افزار مدیریت اقامتگاه آی سفر است. این نرم افزار برای مدیریت مجموعه هتل های بزرگ و مراکز اقامتی همچون اماکن بوم گردی طراحی شده و از جمله ویژگی های مثبت و منحصر به فرد آن، تحت وب بودن آن است که استفاده از آن را به مراتب ساده تر می کند.

نرم افزار هتلداری آس

یکی از نرم افزار های کاربردی در صنعت هتلداری، نرم افزار جامع آس می باشد. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های متنوع، هر آنچه که مدیریت هتل بدان نیاز دارد تامین می کند. این نرم افزار که توسط شرکت آسا سیستم طراحی و ساخته شده است، می تواند گزینه ی مناسبی جهت هتلداری باشد به ویژه برای هتل های بزرگ و با ظرفیت بالا، وجود این چنین نرم افزارهایی لازم و ضروری است و به نوعی نمی توان بدون وجود آن ها، به طور دقیق به امور هتل رسیدگی کرد.نرم افزار مسافر نیز از جمله نرم افزار های کاربردی در صنعت هتلداری محسوب می شود و به جهت کامل بودن و دربرگرفتن موارد متنوع، انتخاب بسیاری از هتلداران می باشد. این نرم افزار توسط شرکت سیکاس طراحی و تولید شده است و توسط همین شرکت نیز توسعه داده شده است؛ دقت بالای آن در ثبت اطلاعات، مدیریت امور هتل را تسهیل می بخشد. هتل های بزرگی همچون هتل جواد در مشهد از این نرم افزار کاربردی جهت مدیریت بهتر امور مسافران و هتل بهره برده اند.

نرم افزار هتلداری سامان بان
این نرم افزار برای مدیریت بهتر و بهینه هتل ها توسط موسسه سامان بان طراحی شده است. این شرکت دارای 30 سال سابقه در زمینه تولید نرم افزار های مختلف است. نرم افزار هتلداری سامان بان می تواند هزینه های کل رزرو اشخاص را برآورد کرده و ارتباط سریع و مستقیم بین کارمندان برقرار کند. نمایش رزروهای انجام شده به همراه جزئیات، ثبت تخفیفات ویژه در مناسبت ها و تاریخ های مختلف و اتصال رزرو های انجام شده به سیستم حسابداری از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.
 
نرم افزار هتلداری میزبان یار
این نرم افزار یکی از کاربردی ترین نرم افزار های ایرانی موجود است که می تواند اطلاعاتی جامع و کامل از ورود و خروج مهمانان و صورت حساب هایشان، تعداد اتاق ها و خدماتی که ارائه می شود به دست آورد. این نرم افزار قابلیت تعریف معرف مهمانان، ارائه گزارش وضعیت اتاق ها و رزرو آنلاین اتاق ها را دارد.
 نرم افزار هتلداری هرمینا
یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی صنعت هتلداری، هرمینا است. هرمینا یک نرم افزار تحت وب است و تحت وب بودن یک نرم افزار جزء مزایای مهم آن به حساب می آید و سبب می شود تا دسترسی به آن در هر زمان و در هر مکان و فقط از طریق یک مرورگر امکان پذیر باشد.
نرم افزار هتلداری فکر افزار
موسسه نرم افزاری فکر افزار، این نرم افزار هتلداری را طراحی و تولید کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید خدمه و کارکنان و ورود و خروج از هتل را کنترل کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار سیستم پذیرش و عملیات تخصیص اتاق و خدمات به مراجعین و سیستم مدیریت حساب های بانکی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید آمار هتل خود را به سازمان میراث فرهنگی ارائه داده و گزارش های آماری گرافیکی برای اخذ تصمیمات مدیریتی را دریافت کنید.
نرم افزار هتلداری هاستل
نرم افزار هاستل نرم افزاری ساده و بدون نیاز به آموزش است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به ثبت و ایجاد اتاق ها، ثبت هزینه های روزمره، انبارداری، ثبت مشخصات مسافران و همراهان، فروش کالا به مسافران مانند رستوران و کافه و غیره اشاره کرد.
نرم افزار هتلداری CRM
این نرم افزارها بیشتر بر مدیریت بر اساس ارتباط با مشتری تمرکز می کنند. با استفاده از این نرم افزارها می توان به مشتریان بیشتری دست پیدا کرد و هتل خود را در معرض دید افراد دیگری قرار داد. این نرم افزارها به دو صورت لوکال و تحت وب موجود بوده و حتی تنها با داشتن یک مرورگر نیز می توان از آنها به درستی استفاده کرد.
نرم افزار هتلداری ERP
نرم افزار ERP در هتلداری یک راهکار نرم افزاری جامع است که برای ساده سازی و خودکارسازی فرآیندهای مختلف تجاری در یک هتل یا مرکز اقامتی طراحی شده است. چندین بخش و عملکرد مانند رزرواسیون، مدیریت موجودی، حسابداری، منابع انسانی و موارد دیگر را در یک پلت فرم واحد ادغام می کند.

 

FaLang translation system by Faboba