bannertelesizh
 تله سیژ نوعی از تله کابین ها است که به‌جای کابین و اطاقک محصور از یک‌سری صندلی‌های چهار نفره که دارای ایمنی بسیار بالایی است و توسط اهرم های محکم افراد را مهار و نگهداری می نماید استفاده می‌شود مسافرین می توانند با سوار شدن و نشستن بر روی این صندلی ها در محیط آزاد و بر روی درختان و رودخانه و در ارتفاع ۲۲ متری از سطح زمین، با سرعت حدود ۳ تا ۵ متر بر ثانیه حرکت نموده و از مناظر طبیعی لذت ببرند.
تله سیژ ناژوان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است .خط تله سیژ در ایران کمیاب بوده و به جز در استان تهران در سایت های دیزین و دربند و در اصفهان در پارک ناژوان خط تله سیژ دیگری در کشور یافت نمی شود.
ایستگاه اول تله سیژدر ابتدای جاده الفت واقع در ورودی پارک ناژوان و ایستگاه دوم جنب باغ پرندگان ناژوان قرار دارد طول مسیر تله سیژ کابل کشی شده برای انتقال مسافران از ایستگاه مبدا تا مقصد ( جنوب غربی میدان سهرودی تا روبروی پل کابلی باغ پرندگان) حدود یک هزار و ۹۲۰ متر می باشد این مسیر دارای ۲۲ دکل که ۲ عدد دکل در مجاور ایستگاه ها به عنوان دکل زیر گذر با ارتفاع ۸ متر و در خط انتقال دکل ها درمرکزیت ۱۷ عدد با ارتفاع ۲۲ متر است.
بر روی خط تله سیژ ۱۲۰ صندلی نصب شده است سرعت نسبی آن ۳ تا ۵ متر بر ثانیه است که دارای استاندارد اشکوفر می باشد .
تله سیژ ناژوان در هرساعت می تواند یک هزار نفر بازدید کننده را از ایستگاه اول به دوم و بالعکس انتقال دهد
تله سیژ ناژوان تعداد ۱۲۰ عدد صندلي ۴ نفره دارد و در هر ساعت قادر است ۱۹۰۰ نفر بازدید کننده را از ايستگاه اول به دوم و بالعكس انتقال دهد .
در طول مسیر محل ایستگاههای رفت و برگشت تله سیژ نیز مکانهای رفاهی و تفریحی نظیر کافی شاپ ، غرفه های فروش اغذیه و فست فود ، نمازخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده تا بازدیدکنندگان بتوانند از این امکانات نیز در کنار خط تله سیژ استفاده نمایند.
۱۳ دكل مرتفع در تله سیژ ناژوان اصفهان,وجود دارد
ارتفاع هر کدام از آنها بین ۱۷ تا ۲۲ متر مي‌باشد و توسط کارشناسان خارجی طراحی و توسط متخصصین و مهندسین این شرکت ساخت و نصب شده است .

ساعات بازدید تله سیژ :

ساعات بازدید :  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 19 شب ميباشد 

شماره تماس تله سیژ :


۹۵۰۱۵۹۱۵

bagh1
Photo 2017 04 30 12 09 06
Room3
Room2
Bagh2
Baghparandegan

مکان تله سیژ

FaLang translation system by Faboba